080204

Nu har vi packat nästan allting i klädkammaren och det blev en hel del kartonger! Vi har lämnat alla kläder åt lilleman och sen så har vi lämnat de kläder som vi använder mest, så har jag samma tröja och byxor några dagar i rad så vet ni varför!
Imorgon så blir det att börja med att ta ner alla tavlor och annat som hänger på väggarna, men jag vet inte om kartongerna räcker eller om det blir en sväng till piteå igen för att hämta mer kartonger. Tur att vi fortfarande har tid på oss. Gjorde även ett försök till att rengöra min väl ingrodda ugn i kväll men det blev inte så lyckat tror att jag måste inhandla svinto och gnugg ännu mera. Jag har varit väldigt dålig på att regnöra den ordentligt under de år vi bott här så jag får skylla mig själv att den ser ut som den gör nu.

Annars så har det inte hänt så mycket mer här idag, mest tagit det lugnt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0