Tråkig och tråkigt

Just så känner jag mig just nu, väldigt tråkig och livet blir tråkigt då också, usch vilken hemsk känsla. Förmodligen finns det massor som jag kan hitta på men jag har ingen fantasi för tillfället så det blir nog en hemma helg i helgen plus att Alexander är snorig och grinig. Har bara tre lediga dagar kvar till jag börjar om och ska jag jobba och visst känns det tråkigt att bara sitta hemma mina tre sista dagar men jag har heller ingen barnvakt för Marcus jobbar och resen av kandidaterna är på utlandet. Skulle behöva en sväng på stan och köpa vantar och en ny jacka åt Alexander men jag känner att jag inte orkar trängas på stan en Lördag så jag får nog ta det på måndag istället. Nu ska jag gå ut till garaget och se hur det går för Marcus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0