Såpaträsket

Tror att jag har fastnat i detta träst då jag slåt på tv´n, nu då vi har så många kanaler att välja så hittar jag alltid nån gammal going till såpa, men det blir nog bättre då jag bröjar om att jobba för då kommer jag inte att ha lika mycket tid att glo på tv. Men ikväll så blir det nog att återigen titta på SATC boxen förhoppningsvis så blir det sista gången men man vet ju aldrig. Det är ganska konstigt för jag tittade aldrig på SATC serien nä den gick på tv, jag började titta först när dom visade reprisen så jag trodde att det fanns massor med avsnitt jag inte hade sett då jag började titta på boxen men tji vad jag hade fel än så längre är det inte ett enda avsnitt jag inte sett!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vet vad du menar!:)

Jag kan sitta och titta på Days of our lives!

Gode tragskt!:)

2008-08-30 @ 19:10:18
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Vet vad du menar!:)

Jag kan sitta och titta på Days of our lives!

Gode tragskt!:)

2008-08-30 @ 19:15:04
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0