080829

Är jag knäpp eller????? Ja, nog kan man ju börja tro det, har precis tackat nej till en plats på det program som jag sökte som mitt första val och inte trodde jag väl att jag skulle ta mig in då jag efter andra utvalet låg lååååångt bak som reserv, men så igår damp det ner ett mail där dom frågade ifall jag ville börja.....men efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att inte gå, känner att det är alldels för nära termin starten plus att jag redan har lovat att jag ska börja om och jobba och sen så ska jag ju läsa en kurs också vilket känns som att jag redan nu har ganska många bollar i luften. Men det finns ju fler år att söka, ska redan söka nu i höst!!!

 Annars så har Marcus varit på höstjakt för första gången iår och sköt ett råddjur så nu blir det lite mer proppfullt i min frys, hade hoppats på att det inte skulle bli nått för jag tycker inte om att ha ett hängades rådjur i vårat garage. Usch!!!! Nåja snart är det ju älgjakt och dom kan han ju inte dra med sig hem i allafall!!!!!

Sitter och funderar ifall jag ska klippa mitt hår nu eller vänta tills det blir lite längre, svårt val för längre ska det bli hur som helst för jag vill kunna sätta upp mitt hår och inte se ut som ett troll då jag gått och lagt mig med blött hår. Nackdelen om jag går till en frisör nu är att jag förmodligen kommer att klippa mer hår än vad jag tänkt men samtidigt så hatar jag när mitt hår inte har nån frisyr alls och en lugg som ser ut som sju svåra år, ska fundera över helgen och sen bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0