080824

Har just kommit in från en härlig kvällspromenad, det händer inte ofta att jag tar en promenad men nu ska det blir ändring på det och för en gångs skull så tror jag det för nästa vecka så ska ju ju börja om att jobba och till jobbet så kommer jag att cykla. Jag kanske inte kommer att gå ner så mycket i vikt ( man kan ju hoppas) men jag kommer säkert att bli mycket piggare än vad jag är just nu. 

Annars så har dagen varit lugn, kom hem från Piteå där kring 14.30, städade lite och gjorde middag som för örvigt inte gick att äta pga att det blev så starkt, usch!! Så nu ska jag bara dega i soffan resten av kvällen som för övrigt kommer att bli kort för jag ska snart gå och sova!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0