080821

Idag så har det inte blivit gjort mycket är, förrutom att jag och Alexander har varit på dagis en stund så har vi inte gjort nått. Imorgon så ska han vara själv på dagis i 1 1/2 timma, ska bli spännande att se hur jag reagerar. Just nu så sitter jag och letar vilka böcker jag behöver tills dess jag ska börja skolan och alla förutom 1 är på engelska, hua, längesen sist jag läste engelska och inte kommer det att bli lätt inte. Boken som är på svenska verkar vara jätteintressant av det jag läst hitills om den. Näe nu ska jag strax hoppa till sängen för jag är jättetrött och det blir en tidig dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Så HoppeHopLös ska vara själv på dagge imorgon?:)Spännande!

2008-08-21 @ 22:02:15
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0