080814

Det har till slut löst sig med dagis så nu kan vi andas ut. De dagar han kommer att behöva dagis under dagtid så kommer han att vara på Trollsländas som ligger i samma hus som Nattugglan där han ska vara då vi kommer ob-tider. Har nu suttit idag och kollat hur det blir med dagistider och just i September och till i mitten av Oktober så kommer det att vara cirka 5-6 kvällar/nätter som vi behöver dagis och efter det så blir det förhoppningvis bättre för då kommer Marcus att kunna lägga sitt eget schema så då slipper vi förhoppningsvis nätterna.

Har fått mina snygga skor idag men som jag trodde så var dom lite för stora så jag funderar ifall jag ska skicka tillbaka dom och ta  en storlek mindre.

Näe nu ska jag ta och skrapa en trisslott och bli miljonär!!!


Kommentarer
Postat av: linn

blev du nå miljonär då? skönt att det äntligen löst sig med dagis

2008-08-15 @ 14:36:10
URL: http://liiinnt.blogg.se/
Postat av: Felicia6

Det heter väl Dagsländan? :) Jesper går på nattugglan, det är ett jättebra dagis så jag rekommenderar det verkligen :)

2008-08-18 @ 12:27:29
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: lisa

Jo visst heter det dagssländan, hörde lite knasigt i telefonen.

2008-08-20 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0