080801

Satans vilket åskväder det var igår, trodde att jag skulle skissa ner mig då jag for hem från jobbet trots att jag hade bil. Tror att jag tog världsrekord i att öppna garaget, köra in bilen, låsa och springa in. Usch jag hatar åska men tur att Marcus var hemma så att jag slapp vara själv.

Idag så har jag bakat, bakat och bakat. Det blev en sort som blev bra resten blev sisådär, men det får duga för nu har jag inte tid med sånt nå mer. Ikväll blir det att göra tårtorna och snygga till hemma men före det så ska vi äta kräftor, MUMS!!!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ville bara tacka för idag!

Grym god tårta och grymt gott fika!

Pussa prisen från moster!

2008-08-02 @ 21:29:30
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0