080430

Idag så är det stortvättning som står på schemat, har redan börjat men det kommer att tå lååååååååång tid eftersom jag hade tänkt tvätta vinterkläder så att jag kan ta fram vårjackorna. Marcus håller på med att sätta ihop våran nya garderob och skåp. Annars så hade vi inte tänkt göra så mycket annat idag, Marcus börjar jobba kl. 15.00 och ska jobba ett dygn så jag tror att det blir lugnt för mig och Alexander ikväll, kanske går vi en sväng till majbrasan här på A-torp om inte Alexander är för trött och vill sova.

Igår så hade vi besök av Madde och Linus, vi gick in till stan och åt lunch med en shopping tur som efterrätt. Hittade några t-shirtar och ett par snygga jeans som det dessutom var 30 % på men dom var nästan likadana som jag nyss har köpt så det blev inget köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0