080429

Varför ska det vara dåligt väder idag då vi ska få främmande? Är det typiskt eller typsikt.......
Har fortfarande inte kommit på vad vi ska hitta på, kanske en lunch på stan eller nått att skoj.


Hade tänkt att börja sy mina nya gardiner som jag har tänkt att vi ska ha i köket, tyget ligger ju och slöar i ett skåp så det är kanske dags att börja snart då, plus att jag måste sy nya kuddfordral till sovrummet. Får ju inte glömma bort att vi har ju faktiskt köpt vagnen nu, äntligen! Hittar dock ingen bild som jag kan lägga upp men det är iallafall en sulkyvagn kanske inte den vagn som jag helst vill ha men priset gjorde ju att det inte gick att motstå den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0