080426

Lilleman somnade direkt efter vällningen, han var helt slut så nu hoppas jag att han sover hela natten, helst till klockan 07.00 så att vi får oss en liten sovmorgon också. Förrut då var sovmorgon klockan 10.00 och var man tvungen att stiga upp redan klockan 07.00 då var det ju nästan natt, tänk vad det har ändrats på så kort tid.

Några utemöbler har det inte köpts idag för igår så såg jag på vädret att det skulle bli dåligt väder imorgon och några dagar framöver och visst skulle det vara typiskt ifall jag köpte möblerna och det blev dåligt väder.......så nu tänker jag vänta tills solen tittar fram igen. Jag kan ju naturligtvis ha fel, vilket jag också hoppas men det är bäst att ta det säkra före det osäkra.

På Tisdag så får jag och Alexander besök av Madde och Linus, ska blir riktigt roligt att träffas eftersom vi inte ses så ofta numera då dom bor i en by utanför Älvsbyn. Har inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på men nått ska det väl bli iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0