080424

F*n,  vagnen hade dom inte fått hem ännu men kvinnan trodde att dom skulle få hem dom antingen imorgon eller på måndag så nu hoppas jag att hon ringer imorgon och säger att dom har kommit. Nu har vi allafall börjat med med rummet där uppe, alexanders rum har fått stå för förvaring av sakerna som var i rummet plus glovet som ska sättas in när vi har tapetserat.

Ser dessutom att jag skriver fel datum då och då, men som sagt så har jag blivit "dygnsvild" nu då jag är hemma.
Idag så har det varit en superbra bra, lunch på stan med Sara och sen då vi hade kommit hem så blev det en trevlig eftermiddag med ett gäng i solen, så nu har både jag och Alexander fått lite färg på kinderna.

Kommentarer
Postat av: Linn

Otur ni hade med vagnen..

2008-04-24 @ 23:00:25
URL: http://liiinnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0