080423

Nu äntligen så har vi fått ut dessa hemska garderober som har stått och skräpat däruppe, och inte var det svårt att få ner dom heller vilket vi trodde att det skulle vara så då slapp vi ju montera sönder dom. Gårdagen var en trevlig dag som bestod av en lång promenad efter lunch som avslutades med en stund vid lekparken där vi satte oss ner för att sola och det var gudomligt skönt. Idag så får vi se vad som händer inget är bestämt med kanske blir det en sväng på stan. sen ikväll så får vi se ifall vi börjar med tredjerummet, men det är ju såååå mycket att göra där och jag vill ju att det ska gå fort, men det kommer det nog inte att göra i vilket fall som helst. Bara underarbetet blir gjort så ska det väl inte va nå störra problem intalar jag mig själv. Tapeter har jag redan betsämt och det blir en härlig ljusbrun färg och har tror att det kommer att bli superfint och mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0