080423

igår då Alexander skulle bada så visade han att han visst kan "gå" med hjälp, så nu vet vi att han kan bara motivationen finns där, så nu blir det att ställa fram badbaljan. Då han hade badat klart igår så blev det världens liv för att skulle minsann inte kliva upp utan bada hela kvällen, han var säkert arg i en halvtimme efteråt, han har en vilja som heter duga. Idag så blir det att fara en sväng till stan, sen så ska Alexander leka och busa med Nellie en stund, kanske får han prova hennes fina gunga också. Ikväll så ska vi försöka få ner garderoberna som står på övervåningen hela och fina eftersom Marcus mamma ville ha dom, men jag tror att det blir svårt eftersom dom är så stora och klumpiga och våran trapp är liten och smal. Men ner ska dom till vilket pris som helst för nu ska min nya fina garderob få plats och resten av skrotet som finns på altanen ska bort på Fredag. Kvinnan som bodde här före oss har lämnat kvar ett skötbord och jag vet inte hur många gånger jag har bett henne att komma och hämta sin saker så nu får väl det också fara på skroten för inte har jag tänkt att ha det liggandes här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0