080421

Denna dag har jag och Alexander haft mycket på schemat, han vaknade klockan 05.30 (puhh, vad jag var trött), gick ut och satte igång två tvättmaskiner i tvättstugan, klockan 09.30 gick vi till öppna förskolan och sen klockan 11 gick vi hemåt för att hämta in tvätten, sen äta lite lunch sen iväg för att bada med föräldragruppen klockan 13.00, var hemma vid 15.30, lilleman var hungrig och åt en tidig middag och sen vänta på att Marcus skulle komma hem och då for jag iväg och handlade, så nu sitter jag i soffan och ska förmodligen göra det resten av kvällen.

Återigen så tyckte Alexander att det var superroligt att bada och denna gång så fick han även prova bada i bubbelbad, vilket nästan var roligare än i vanliga bassängen,om inte annat så var det då mycket behaglig temperatur i bubbelbadet. Tror att han kommer att somna och sova som en stock inatt, för han var alldeles slut då vi kom hem idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0