080420

image14

Tänkte att jag skulle ta och lägga upp en bild på våran lilla prins Alexander, som nu är 8 1/2 månad! Tiden den rinner bara iväg och snart så blir han stora killen och ska börja på dagis, fast det är först då han blir 1 år som det ska ske men den dagen är ju snart här som dagarna springer iväg. Igår så fick Alexander bada i badbajlan här hos mormor och morfar, och lillkillen tyckte det var hur roligt som helst och då det var dags att stiga upp så blev det tår och tandagnissel, men det gick över då han fick sin välling. Sen var det dags för att gå och sova och lillkillen var jättetrött och somnade som en stock och sov tills klockan var 06.30  och då fick momor och morfar rycka in och ta han den här morgonen så att jag fick mig en sovmorgon till klockan var 09.00, skönt och välbehövligt var det. Ska ta och fara in en sväng till stan nu, inte för att jag har tänkt att handla nå men bara för att göra någonting annat än att sitta inne en dag som denna. Kommer nog att åka hem ikväll så att jag är hemma då Alexander ska sova, allatså där vid sju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0