080419

Idag så har jag, mamma och lilleman varit en sväng till Ikea och det blev en hel del grejer som följde hem, impulsköpte en klädgarderob och en mindre garderob som ska stå i toaletten på övervåningen. Sen så blev det ju en hel del annat också men inget onödigt, inte så mycket som ett enda ljus, det ni!!! Hur som helst så blev det överfullt i bilen, vi rymde, en fullstor garderob (två paket), två mindre garderober ( en till mamma), barnvagnen, tre fulla ikea påsar och en badbalja, det var inte så mycket med plats över till oss med andra ord eller rättare sagt till mig som satt där bak. Här är en del av sakerna jag hade med mig hem:

KULLEN Garderob med 3 dörrar
ANEBODA klädskåp


SMILA SOL Plafond

BARNSLIG DJUR Haklapp


LÄTTSAM Potta
KNAPPA Taklampa

GODIS MIX Glas
KORALL SKÖLDPADDA förvaringskorg



FANTASI BARNSLIG Tavla, set om 3
Det var en del av sakerna jag köpt, som vanligt så blev det ju en hel del till lilla gubben, men han behöver ju saker till sitt nya, fina rum.

I helgen så är jag ju som sagt i piteå, men jag åker nog hem imorgon trots att Marcus jobbar tills på måndag, men jag har en hel del saker att göra hemma såsom tvätta och städa och sen så ska vi ju träffas i föräldragruppen, hoppas att det blir så att vi ska bada skulle vara roligt för lilleman. Näe nu ska jag lägga mig och titta på tv är jättetrött så det blir en tidig kväll och sen morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0