080416

Idag så har jag varit på lunch hos Linnea, mycket trevligt men lilleman fick vara hemma med pappa. Skönt att få liten egen tid och att kunna sitta och surra helt utan vidare. Idag så fick jag lillemans bode från meandi som jag har beställt år han.

giraff body

Jag vet att det är en "tjej färg" men den gröna var inte lika fin plus att jag tror att lilleman kommer att bli jättefin i den här bodyn då han ska vara ute och röja i sommar.  Tycker om bodysar som har lite längre ben som den här, perket till sommaren, det blir nästan som allt i ett, t-shirt och short. Sjläv så har jag beställt en jättefin skortklänning från ellos den kommer 10 maj, plus att det "råkade" trilla ner en sak till lilleman också i varukorgen men det vara bara en sak!
Zooma

Vet inte om jag redan har lagt ut en bild förr men, den är så fin att man inte kan sluta titta på den....näe så besatt är jag inte av den men snygg är den!

Hann även med att springa in på Lindex idag och tror ni inte att jag hittade en jättefin vårjacka till Alexander, var ut en sväng ikväll med vagnen så att han fick prova jackan och den passar han så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0