080416

Tänkt att solen kan göra så mycket då man vaknar upp på morgonen, imrose så vaknade jag nästan med ett leende fastän klockan bara var 06.30, man blirrent ut sagt glad av solen. Idag så blir det lunch och promenad med Sara och Ebba, ska bli trevligt, hoppas bara solen väljer att stanna tills efter lunch. Angående vagnen så blir det inte att köpa crescent vagnen, för den dom hade kvar i affärer skulle dom reparera och hon visste inte när hon skulle få tag i grejerna, så då få vi leta vidare istället. Så det blir nog säkert en annan vagn då eftersom crescent vagnar är så dyra i vanliga fall. Kanske blir det en swift i allafall. Ok ni är nog säkert uttråkade av mitt tjat vad gäller vagnar så nu ska jag inte skriva nå mer om det föränn vi har köpt en. I helgen så blir det i allafall att fara till piteå, marcus jobbar hela helgen och inte är det roligt att sitta hemma jsälv inte. Kanske blir det ikea, skulle vara skoj, skulle vara ännu rokigare om jag hade mitt trejde rum klart men nästa vecka är marcus ledig hela 5 dagar så då hade vi tänkt hinna klart rummet, så vi måste nog lämna bort lilleman nån natt för att vi ska hinna med allt på 5 dagar, men det känns som att det kan vara värt det så då kan vi började möblera och använda rummet. Nog för att man kan använda rummet idag som det är men jag kan inte sluta titta på väggarna (som ser gräsliga ut) varje gång jag är där inne. För er som inte sett hur vi bort så hade jag tänkt att lägga upp nå bilder på de rum vi gjort om, så jag kan ju försöka lägga upp dom ikväll. Näe nu ska jag hoppa in i duschen innan lilleman vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0