080415

Nu är det dags att få tummer ur ****** och börja md att fixa det trejde och sista rummet, det är dag nu tycker i allafall jag och sen så tycker jag att vi far på tippen med allt som ligger och skräpar på altanen så att vi kan köpa bord och stolar så att vi kan sitta där till våren/sommaren. Lilleman ska på en gunga som han kan gunga i då jag ska sola och bli brun!
Igår kväll var jag så himla trött att jag gick och la mig klockan 21 och det var välbehövligt för jag somnade direkt och vaknade av att lilleman ville komma över till oss där vid 01.30 och sen så fick jag sova till 07, inte illa så idag känner jag mig ganska så pigg. Idag så ska jag fara och titta på tapeter och se vad det blir för nått i rummet, tror jag vet vad jag vill ha men har dessvärre inte hittat en tapet som skulle passa så kanske måste jag ändå mig till nått annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0