080414

Inatt så har lilleman sovit hela natten i sin säng utan att jag har behövt stiga upp och lägga han tillrätta och ge han tutten, jag har förvisso hört han några gånger men han måste ju ha somnat om själv, hoppas att det fortsätter lika bra.

Har hittat en annan vagn som jag nu har tänkt att köpa, eller vi hade ju tittat på den från början men då var den alldels för dyr för att vara en andra  vagn men nu rear dom ut 07:orna till ett pris av 2000:-, och med bussfrakt så kanske det blir 500:- till men det är det ju värt om man får den vagn som man allra helst vil ha. Den största skillnaden mellan den första vagnen som vi skulle köpa och den här är att denna vagn har ett svängbart framhjul vilket innebär att det blir ju smidigare att  ta sig fram.

I morse då jag steg upp höll jag på att få en chock då jag såg att det har snöat 2-3 decimeter med snö, huvva det är så tråkigt att behöva skotta, för att inte tala om att måsta göra det i mitten av april, man kan ju nästan tro att det är ett sent aprilskämt, fast det verkar inte så iallafall, tyvärr. Idag så hade jag tänkt att hinna iväg till Cv och handla men jag tror att jag nog måste vänta med att handla tills marcus kommer hem för han tog bilen i morse och lite tungt blir det att storhandla med vagnen. Kanske blir det att fara till öppna förskola nu på morgonen.

 fddah   m,µ lilleman råkade komma åt tangenterna......

Nu är det dags att klä på mig om jag ska hinna iväg till nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0