080410

Jag blir lika förundrad varje gång jag se på barnmorskorna på tv och undrar hur f*n man kan välja att föda barn i tv, det är ju inte direkt smickrande när man ligger och har pain as hell och är "drogad" (luftgas) att när man föröker prata så sluddrar man och säger nått helt orelevant. Okej jag tror dom flesta har överseende med sånt men ändå, jag skulle ALDRIG föda barn i tv, och vill man ha ett minne för livet så kan man väl köpa sig en filmkamera och be mannen att filma inte för att jag förstår hur nån kan glömma en förlossning, man minns det man behöver minnas och det är väl tur för annars så skulle nog jag aldrig mer föda barn. Missförstå mig rätt, jag tycker att dom som väljer att föda barn i tv är modiga men inget för mig. Men om jag nu skulle erbjudas en större summa pengar för att göra det så skulle jag väl kanske tänka över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0