080408

Shit, idag så har vi inte en bra dag här. Började där vid 08.00 imorse att måla klädkammaren och det blir inte ens bra så nu väntar jag på att färgen ska torka någorlunda så att jag kan sätta upp två, tre våder tapet och täcka det värsta och dessutom så är lilleman inte på sitt bästa humör, gnällig, enivs och värgar sova så ni kan ju tänka er hur lätt det är att göra någonting alls här idag, och just det jag glömde nämna at jag även har tvättid just nu så det
är många bollar i luften nu. Puh, är alleles slut. Kanske, kanske, hoppas, hoppas att han somnar nu.....verkar som det men jag ska inte ropa hej ännu. Nåja var bara tvungen att få gnälla av mig. Hoppas att dagen slutar bättre än vad den har bröjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0