080407

Idag så har lilleman för första gången gått i sin gåstol, både framåt och bakåt, ett stort framsteg och nog tyckte han allt att det var roligare att vara i den nu då han kan röra sig med den än då han inte kunde.
När jag skulle laga mat idag så skar jag mig med en kniv så nu sitter jag här med tjocka bandage över fingrarna så att jag knappt kan skriva, och inte var marcus hemma heller så att han kunde plåstra om mig så det fick jag fixa själv, fast med hjälp av en kompis förstås. Jo idag så har jag ju även klippt mitt hår och det blev riktigt bra, är helnöjd. Kortare bak och längre framtill. Kanske lägger jag upp ett fint kort på nya frillan men vi får väl se hur det blir med den saken. Näe nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv.

Kommentarer
Postat av: bella

bra att du gjorde som jag sa :D du borde fortsätta lyssna på mig!

2008-04-07 @ 23:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0