080406

Denna natt har inte varit roligt, inte för att lilleman har sovit dåligt utan för atthanhar legat och sparkat mot mig hela natten så till slut la jag mig i fotändan och då fick jag mignån timmes sömn iallafall, och i vanliga fall så brukar ju inte lilleman sova med oss föränn där på morgonsidan men inatt vaknade han strax efter 23 och då  luktade det illa i blöjan och inte nog med det så spydde han då jag tog upp han  så därför  fick han komma och sova hos oss.
den här dagen blir nog lugn, kanske blir det en promenad i eftermiddag, hopppas bara att solen vill komma fram då kanske vi kan prova lillens nya brillor. Hittade ett par blåa till han på Barnen hus igår och dom kanske inte är dom snyggste men det finns inte så stort utbud och speciellt inte till killar har jag märkt. Imorgon så ryker håret, längtar men samtidigt så är jag nervös över att det inte ska bli så fint som jag hoppas på men å andra sidan så växer det ju ut igen så det ärväl bara att klippa och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0