080404

Ser att det var några dagar sen jag skrev här men det kanske inte är så konstigt eftersom våran dator inte mått sådär jättebra, men nu ser den kryare ut iaffalfall.
Lilleman blir åtta månader idag, tänk vad tiden har gått fort, men framsteg går inte lika snabbt, att rulla runt går utan problem nu likaså att sitta men det där med  att ta sig fram går inte så bra , ibland så kommer han en bit men sen tar det stopp och då "ids" han inte försöka  nå mer.  Imorse så fick han för sig att stiga upp klockan 05.00 , jippi, mamma och pappa var inte lika pigga som han men det är bara att masa sig upp och roa lillgrabben, men som tur var så ville han sova igen då klockan var 07.45 så då fick även jag mig en tupplur på nån timme.

Kan ju berätta att det blir inte att köpa bilen som vi var intresserad av, (vet inte om jag har sagt det redan), men det var gåonting om kredit på bilen som den nuvarande ägaren hade och att kreditet var bunden till bilen och vi vill ju inte betala mer än nödvändigt. Så nu letar vi igen men det ser mörkt ut på den fronten inte så månag bilar till salu av den sorten vi vill ha men det är väl bara att vänta och se, nån gång ska det väl vara våran tur att hitta den rätta.

Jag har inte heller hunnit med att måla som jag skrev sist och vet inte när jag ska ha tid med det eftersom marcus bara är ledig nu på lördag och han har inte heller varit ledig nån dag tidigare i veckan heller så det får bli nån annan vecka eller månad som det ser ut just nu.

Har precis bokat en klipptid nu på måndag, så nu ryker mitt hår och förhoppningsvis så blir den en snygg page (fast av den längre modellen) som är kort i nacken och längre framtill, är lite nervös för att klippa av så mycket av håret men alldeles nödvändigt vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0