upprörd...

Har nyss sett Victoria Beckham going to USA eller vad det nu heter, nåja ni vet nog vad jag menar.
Är människan helt pantad...?? Trodde att hon ställde upp på att göra denna "dokumentär" om flytten för att få oss som gillar att läsa skvaller tidingar och dyl. att ta dö på rykterna om henne. Då tänker jag bla. på: 
- Att hon aldrig ler, vilket gör att man tror att hon jämt är butter och sur
- Att hon skulle vara en uppblåsbar bimbo, som tänker på sitt utseende jämt och ständigt

Men icke, det första Victoria säger är att hon aldrig, ler eller äter då det finns kameror i närheten, why???
Inte konstigt att människor har förutfattade meningar om henne, kanske skulle det dessutom hjälpa om hon sa varför hon inte gör det....varför skulle det vara så farligt att äte och le då det finns kameror i närheten?? Alla männsikor måste äta, ingen skulle väl tycka att det var konstigt..eller?? 
Tror dessutom inte att dom filmade henne nån gång där hon inte såg ut som en bimbo, tråkigt, alla fattar väl att hon inte ser ut så där när hon vaknar på morgonen....gaahhhh fattar inte varför jag egentligen orkar skriva detta men det är väl bara för att jag måste avreagera mig. Om jag visste mig eget bästa så skulle jag låtit bli att titta på det.

Nåja, nu är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0