tjejen med trasiga skor

har just upptäckt att mina bästa skor har gått sönder, det är dessutom dom enda skor jag har som man kan vara ute och promenera med....marsch till stan och köpa nya, men när jag väl är där så hittar jag inga likande blir irriterad och vill ha likadana. Men jag tänkte att då köper jag ett par på nätet men där hittar jag skor somjag absolut INTE behöver!!!! Men som jag VILL ha...............hur ska detta gå??

Här kommer det lite bilder på skorna som jag hittade:

image14denna sko hittade jag dock i syrran garderob,  me like, kanske låna?

image15Älskar allt med kilklack, hittade denna sko hos skopunkten, ska nog ta och beställa ett par till "onödiga" skor.


image17Har Lääänge trånat efter dessa skor, riktigt röd skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0