sovmorgon

Marcus har jobbat i natt så jag och lillen har varit själv från tre igår eftermiddag. Så vi passade på att hälsa på Maria (en jobbarkompis) och där så såg vi en film som heter Surviving Christmas en riktigt skruvad komedi men har sjuk humor så har man. Sen när vi kom hem så tog jag och lillen det bara lugnt satt vid datorn ett tag och vi somande nog där vid ett, han var lite pigg igår kväll men resten av natten så har han sovit bra. Väntar på att han ska vakna nu så ska vi gå till stan en sväng ska se om nå kläder i storlek 56 åt han. Kanske jag hittar nått åt mig också, skulle behöva nya jeans men känner mg som en heffaklump just nu så det går vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0