namnbyte

Har bytt namn på min blogg eftersom min kära sambo aldrig skriver här, så det fick helt enkelt bli lisa, jätte orginellt va?

Inget nytt har egentligen hänt i helgen, har som mest tagit det lungt, fast igår så var jag iväg en sväng på kvällen och åt middag och umgicks med ett gäng trevliga tjejer. Var välbehövligt, har som inte varit blivit så mycket av den varan efter att lillen föddes. Inte för att jag direkt har saknat det men ibland behöver man helt enkelt komma utanför dörren.

Här har det varit skit väder hela dagen, var en sväng till solbacken och gick på barens hus, blomsterlandet och rusta. Köpte bara nå smågerjor som jag lika gärna kunde vara utan, nåja det var tidsfördriv i allafall.

näe nu ska jag hoppa över till soffan och se på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0