my life so far.......

mitt liv så här långt låter lite väl djupt va?
Kan ju berätta att jag dock inte har åsdakommit (eller vad det nu heter) så mycket av mitt liv ännu, känner att det finns massor med "kapacitet" kvar.

Fast jag har ju funnit vad som är det bästa med livet, mitt älskade barn. Att man kan känna så stark kärlek till någon är helt otroligt och jag hoppas att alla männsikor nån gång i livet får uppleva det. Man kan helt enkelt inte beskriva det utan det måste nog upplevas först för att kunna förstå.


Känner att jag skulle vilja plugga nån gång kanske om nått år eller så, måste ju kanske veta vad jag vill läsa för något först innan jag sätter mig i skolbänken igen.

Kanske köpa hus, husvagn, stuga, ja allt som har med "svensson livet" att göra känns så helt aktuellt och rätt då man har barn. Köpa hus hoppas jag inte är för allt långt bort i framtiden, har så många ider hur jag vill att det ska se ut i mitt hus. Eller hur Emmi? Tro nu inte att vi letar hus eller så, snarare lägenhet, en trea eller varför inte en fyra. Hoppas att priserna går ner först innan jag tänkt slå till på ett köp av lägenhet. Utgångspriser på 500 000 kr är alldeles för dyrt för en lägenhet, man får ju nästan ett hus för sama pris beroende på vart huset är beläget förstås.  

Det finns så otroligt mycket som jag vill göra här i livet och jag hoppas att jag år uppleva då mycket som möjligt av det, ska om inte annat försöka göra det!!

Men just nu så ska jag bara njuta av att vara mamma åt min underbara son, finns inget viktigare i livet just nu, och kommer aldrig att göra det heller.


Kommentarer
Postat av: Emmi.

Jag tycker i allafall du har åstakommit mycket.Tänk bara att få barn!Det är väl nått att skryta med!:)<3

2007-09-23 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0