jobbig dag och natt

det borde inte vara lagligt att vara vaken denna tid, eller? Men jag har ju lovat min älskade sambo marcus att komma med lunch idag, och inte vilket lunch som helst, marinerad fläskfile med potatisgratäng, det ni!! jag kan nog lova att dom andra gubbarna (förlåt ubbe) blir avundsjuka när dom ser vad marcus äter.....
Har dessutom lovat syrran att följa med till dollarstore (igen, var där i fredags), men jag hoppas att det blir hon som hämtar upp mig och inte tvärtom. Trodde helt seriöst at vi hade inbrottstjuvar här på gården inatt, både marcus och syrran måste ju tro att jag är helt väck efter natten upptåg, men vad f*n jag var ju livrädd plus att det var ju verkliga saker som jag hörde det vara bara det att det var syrran som tappade ner saker typ klockan tre på natten så inte är det konstigt ifall man blir rädd inte....näe nu ska jag ta och sova en stund till, måste ju passa på medans alexander sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0