En dag på stan

Har insett att jag kommer snart att vara urfattig men dedt kan inte hjälpas eftersom jag hittar så fina grejo eller rättare sagt kläder. Konstigt nog så hittar jag mest till lillen, skulle kunna köpa det mesta som jag ser. Sälv så fyndade jag på hm vilket jag aldrig brukar göra men ibland så händer det.

289886-12   289886-11

Alexanders inköp till vänster och mina till höger. Fyndade tyget på åhlens föll pladask för det, kostade dock 125kr metern men då visade sig att det var 20% rabatt inte illa. Tänker dock inte säga vad jag ska ha det till, (inte gardiner) men jag vet att det kommer att bli så snyggt då det är klart. Som sagt så fyndade jag ju min "väst" på hm för endast 198 kr, det var kärlek vid första ögonkastet. Lillens kläder som är bruna hittade jag på lindex och fleece jackan och byxorna på åhlens.

Med andra ord så blev det en riktigt lyckad dag på stan. Fast några kronor fattigare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0