bullshit

har egentligen inget nytt att skriva, här händer det inte så mycket på dagarna. Hade tänkt börja plander för alexanders dop, men det var inget svar hos prellen då jag ringde så det får bli en annan gång. Men jag lan ju börja med att fundera vilka som vi ska bjuda. Först hade vi som bestämt att det inte skulle bli nå stort dop men innan vi hade skrivit den preliminära listan klart så blev det en hel del ändå så vi får väl se vart det här slutar.

Har haft en riktigt bra natt , lillen har sovit mestadels och jag fick vakna utvilad på morgonen, känns riktigt bra att få vara pigg under dagen man får som mer gjort då.
Har för övrigt hängt upp mina nya tavlor i tyg, blev jättebra dom sitter ovanför soffan i vardagsrummet kände att det var dags att ta ner hyllan och göra nått nytt på väggen, blev helnöjd. Har några ider till som jag skulle vilja fixa men jag måste komma  på vart jag ska ha dom först.

igår när jag skulle hänga upp tavlorna så ramlade en skruv ner mellan soffdynorna och jag fick världens chock när jag skulle ta upp den, DAMMRÅTTOR, trodde inte att det kunde bli så mycket med dammm i en sova så innan jag kunde fortsätta hänga upp tavlorna så var jag tvungen att dammsuga soffan kunde helt enkelt inte låta bli. Ska börja dammsuga soffan oftare.

Näe, nu har lilleman somnat så då ska jag passa på att hoppa i duschen.

ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0