Bakning

Halloj!
Har idag insett att jag INTE alls är bra på att baka, skulle baka två kladdkakor och båda blev helt förstörda eller förstörda och förstörda dom blev helt enkelt för hårda..och inte alls kladdiga och goda....!!!
Inte nog med att dom blev förstörda jag skulle även ha med mig dom till en middagsbjudning som vi har varit på ikväll, alla andra hade gjort så god mat och där kommer vi med våran efterrätt som inte alls blev som jag hade tänk mig....

så här ville jag att den skulle se ut:

image20

*MUMS*

Nåja tills nästa gång så kanske det blir bättre....

Ska hur som helst ta och baka bullar och wienerkaka precis som wienerbröd fast i långpanna) i helgen och det kan jag enkelt inte misslyckas med för det har jag gjort så många gånger

 

Ännu mera mumma för magen....blir kanske några extra kilon på köpet också :)

Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0