ZZzzzzZZZZ

idag så har lilleman haft en riktigt "sovardag" , han har sovit riktigt mycket idag trots att han sov bra natten som var. Önskar att jag också kunde passa på att sova en blund medans han sover men jag har så svårt för att sova på dagen, inte svårt att somna men jag blir så himla trött om jag sover en längre stund så därför brukar jag undvika det.

Har även varit och hälsat på en kompis idag som även är min granne, det blev som vanligt mycket surr om allt möjligt. Trots att vi är grannar så ses vi inte så ofta men jag ska föröska bli bättre på att hälsa på, det är ju så pratiskt då man bara behöver gå några meter så är man framme.

näe nu är det dags för sängen men innan dess en varm härlig dusch!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0