vad jag är seg!

Har äntligen framkallat en hel del kort från digitalkameran, närmare bestämt 170!! Hade inte tänkt att framkalla så många men så blir det då man inte gör det oftare....ska skärpa mig, jag lovar!!
Har dessutom hittat två filmrullar från en vanlig kamera som jag också måste framkalla, dom innehåller väldigt gamla bilder, tror att det är från lefkas -02 och från min student. 
Glad som jag var över att jag äntligen hade framkallat alla desa bilder så for jag genast och köpte album, men inte passar "vanliga" album till dom digitalabilderna, det är ju en helt annan storlek. Okej jag vet att man kanske borde veta sånt men jag som är lite efter vad gäller tekniska prylar vet faktiskt inte sånt, eller jo nu gör jag ju det!

Har just insett att jag måste bege mig ut på stan igen (jo jag vet att jag är där väldigt ofta)och köpa nå mer pyamaser åt lillen. Trodde att jag hade mer än vad det var. Har hittat massor av den varan och lite till! Här är några smakprover:

image35
Kan inte fatta varför jag inte köpt en sån här pyamas tidigare, hur smart som helst, ett måste!

image36
Bamse pyamas skulle inte heller vara helt fel...

och nu kommer lillens favorit som dessutom redan finns i garderoben här hemma, hur mysig dress som helst.

image37

näe nu ska jag ta och gå och sova!  Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0