Sovmorgon?!!

Trodde att jag hade fått mig en sovmorgon i morse eftersom lilleman vaknade klockan 07 men efter ett tag så insåg jag att klockan BARA var 06, om jag hade varit smart så borde jag ju ha ställt om klockan redan igår kväll innnan vi gick och la oss!! Nåja lilleman somande om så nån timme extra fick vi ju sova.

Igår så var det fullt upp hela dagen, först så var vi på 1 års kalas sen så for vi till en bya fest, vi var inte hemma föränn 22.30 då var vi alla tre trötta av dagen händelser men vi hade det iallafall mycket trevligt.

Skulle börja mitt så kallade "nya liv" idag med minst en promenad på 1 timme varje dag, men det är så ruggigt väder ute, grått, mulet och lite dugg regn så jag ställer nog in promenaden. Ja jag vet, jag är lat men imorgon så kanske det blir en promenad eller varför inte två?

Nu är det dags att krypa upp i soffan och se en bra film, och bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0