nästan helg....

Tycker att veckorna bara springer iväg, man hinner inte vara med och så är det ju snart helg IGEN. Har dessutom ingen aning om vad jag ska göra marcus jobbar ju i helgen men nått ska jag nog hitta på.
Fick föresten mitt paket från pippilotta som jag hade beställt, snabbt gick, tre dagar!!! Det är service ,men tyvärr så fick jag inte med en av sakerna men dom ska sickas med posten så jag hoppas att det kommer i början av nästa vecka! Har även varit och beställt framkallning av lillens bilder som finns på digitalkameran så dom korten ska jag hämta imorgon. Är så nyfiken på att se hur korten blev, nog för att jag både har sett dom i kameran och på datorn men det är ju inte samma sak som att se dom på papper.


Prinsen har dessutom blivit två månader idag, tänk att tiden går snabbt.

Näe nu ska jag hoppa i duschen, och sen lite kvällsmat, mums!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0