lördagsshopping!!!

I brist på annat så har vi varit och köpt oss en ny TV idag, hmmm några tusen kronor fattigare men ack så värt!!! Fast jag har ju dock insett att vi måste köpa ny hemmabio då våra högtalare som vi har nu är gråa och dom passar inte till en svart TV tycker jag! Fast jag tror nog att Marcus tycker som jag, han brukar nämligen göra det efter ett tag.

Sitter och funderar vad det ska bli till middag, tacos eller hamburgare, hmmm tacos låter ruggigt gott. Eftersom Marcus är på hockey så får jag själv bestämma fast jag måste nog kila till affärn innan för jag varken ingredienser till tacos eller hamburgare.

Näe nu ska jag sätta mig i soffan och glo på min nya tv.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: roggan

varför tror ni att det ska passa bättre hos farfar med en grå.

2007-10-20 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0