Lååång natt....

Tror att det kommer att bli en väldans lång natt det här, lillen ligger i sin säng men är väldigt vaken, han ligger och stirrar på sina fiskar. Tyvärr så är inte mamma lika pigg men om det nu skulle bli en vaken natt så kan jag ju alltid titta på Törnfåglarna. 

Snart så är det dop och inget har jag att ta på mig, och inget finns att köpa heller tycker jag. Måste nog ta mig en ordentlig tur på stan nån dag och leta noga. Konstig nog så har jag egentligen ingen lust med det men nu har jag inget val, jag kan ju inte gå naken liksom...eller det kanske skulle va nått vad tror ni?!!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och se ifall det blir att sova eller vara vaken inatt...

Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0