Kanske, kanske, hoppas!!!

Kanske så händer det, jag vill, marcus vill,  typ alla vill!!!
 
Hur som helst så har det inte hänt så mycket idag, har bara tagit det lugnt. Fick mig en sovmorgon til halv nio imorse, inte illa! Var och handlade på coop idag, det var INTE roligt! Det går ju inte att handla där just nu då dom bygger om, förvisso så blir det säkert bättre än innan då dom blir klara men det är ju så jobbigt när man inte vet vart man hittar det man ska ha!! Nåja får väl hålla ut ett tag till, snart så måste det ju vara klart! 

Ska äntligen få min säng från Ikea snart, *längtar* Det kommer att bli så fint här då.....har även hittat en hel del annat som skulle sitta som smäck i min lägenhet fast om jag betsäller allt nu så skulle det bli väldigt dyrt!

Näe nu ska jag ta och se ifall min lilleman vill lägga sig och sova! 

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jag hoppas också!:)

2007-10-24 @ 17:20:24
Postat av: Isabell

Och jag vill veta vad vi hoppas på? :p

2007-10-24 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0