home sweet home!

Eller kanske är det dags att kalla skellefteå hem och inte piteå? Har ju som bott här i 3 1/2 år nu så.....
Hur som helst så ska jag hem till pite och hälsa på lite, men först måste vi byta däck på bilen, det har ju faktsikt snöat igår kväll/natt! *mysigt*!
Med lite snö så blir det ju åtminstone lite ljusare ute och man vågar kanske befinna sig ute sjäv efter klockan åtta på kvällen.  Så fort snön har börjat komma så brukar julkänslan infinna sig inombords hos mig, trots att det oftast brukar vara en tag innan jul. I år så kommer jag nog att ha massor med jul hemma hos mig, kommer att ha så mycket tid att ordna fint här i år nu då jag är mammaledig!

Nu är det nog dags att göra både mig och lillen klar för avfärd till piteå så att vi är klara då Marcus kommer hem!

Ha en trevlig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0