Flytta!!!

Har just insett att jag och min sambo aldrig kommer att komma överens om vart vi vill bo, så nån av oss måste ge med sig, undra hur det nu ska gå till....
Nåja, jag blir väl kvar i den här lägenheten i hundra år till! Visst låter jag positiv?
Lika bra att inte ha för stora förhoppningar man blir väl bara besviken då. Nån gång kanske vi hittar nått som passar både våran smak och plånbok, kan bli svårt men en vacker dag vinner jag kanske ett x antal miljoner på lotto, hahah!

Sitter och väntar på att min lilla kille alexander ska vakna och käka lite, han har varit snäll som ett lamm idag, jag fick till och med en sovmorgon till klockan 10, inte illa!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0