blogg, blogg, blogg

känns som att jag aldrig riktigt har tid att blogga...
Har nyss lovat något som jag säkert kommer att ångra men nu ska jag inte balla ut, har lovat syrran att följa med och tatuera mig.....hur ska det gå då jag är så rädd för nålar?? Men det är ju så fint med tatueringar, nåja inte alla är det men många. Ska fundera vad jag vill ha för nått och vart, fast jag vet väl egentligen vad jag vill ha men inte riktigt hur det ska se ut. Ska nog inte säga till Marcus att jag ska tatuera mig utan bara komma hem med en, gud vad paff han skulle bli. Förhoppningsvis så är det väl ett tag kvar så att jag hinner förbereda mig mentalt på detta.

Idag så har det inte hänt så mycket, varit på en promenad med Alexander men annars så har vi bara tagit det lugn. En kompis har varit på besök och vi har ätit middag och surrat en hel del om allt möjligt.

Väntar på att mina grejor ska komma som jaghar beställt, fast jag beställde dom ju går så det lär ju dröja åtminstone nån dag till, kanske innan helgen om jag har tur.

näe nu ska jag titta på tv, och sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nä du!Det ska bli så snart som möjligt!:)

2007-10-03 @ 16:36:31
Postat av: Martin Karlsson

tänk om mackan läser din blogg då?

2007-10-03 @ 20:40:33
URL: http://www.mkpd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0