vart tar tiden vägen?

ojj ser att jag inte hunnit skriva här på ett tag, tiden verkar inte räcka till .
Mycket har hänt sen sist, Lilleman har varit på barn och tagit prover mot allergi så nu väntar vi på provsvaren som kommer till veckan. Har även börjat ge han ersättning då min mjölk ej verkar räcka till.

Min superfina åkpåse har även kommit. Passade på att prova den igår då det blev lite kallare än vanligt. Jag lade lammskinnet underst i åkpåsen så att det skulle bli extra mysigt och det såg riktigt härligt ut i vagnen. Ska nog prova den idag också och gå en lite längre sväng.
Har även beställt en tomtedräkt till lillen men det har inte kommit ännu hoppas att den kommer snart så jag kan göra lite julkort!

Har även hunnit med att shoppa lite nya grejer från ikea, det blev en säng, en byra och två nattduksbord, vi har inte riktigt hunnit skruva ihop allting ännu men jag hoppas att det blir klart idag. Är riktigt nöjd med grejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0