Trötter

Lillen har sovit riktigt bra inatt, fick mig en sovmorgon til 07.00 och fick vakna utvilad och jag trodde även att lilleman skulle vara utvilad men icke. Han har bara varit vaken en liten kortare stund nu på förmiddag och sover ännu, hmm han måste ju vara i nån tillväxtfas eller nått, han har ju aldrig tidigare sovit så här mycket.

Har varit och tittat på en lgh idag, men den var väl inte riktigt i tipp topp sick så jag vet inte hur vi ska göra, nån gång så måste vi ju flytta från denna lilla lgh. Vi hade ju som tänkt att köpa någonting också men det kan ju vara nått år bort eller så eftersom man vill att det man köper ska vara någonting bra eller åtminstone nått som tilltalar oss båda. Så därför vet vi inte om vi ska vänta med att flytta tills vi köper något eller om vi ska hyra en större lägenhet och sen kanske flytta två gånger på kort tid. För jag kan ge mig den att om vi skulle flytta till en annan hyres så skulle vi garanterat hitta något att köpa direkt efter det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0