Snön faller

Blev så glad när jag steg upp i morse och såg att det var ett täcke med snö över gräsmattan, nu äntligen kanske det blir lite ljusare ute på kvällen (om snön ligger kvar dvs). Julkänslan inbefinner sig nästan direkt snön faller, konstigt då det är nästan en månad kvar innan man ens ska börja julpynta. Fast jag hade tänkt att börja fuska med julen och köpa lite julklappar, bäst att börja i tid då det är många man ska köpa till, tips tas gärna emot av nära och kära! Själv så ska jag klura ut vad jag önskar mig av tomten och vad lilleman vill ha. Lilleman har ju varit ruggigt snäll så han får nog en hel del julklappar. 

Har även testat hur vagnen går i snö idag och det gick superbra, lite tyngre än vanligt men det blir nog bättre när snön blir hård och lägger sig för det var ju bara blötsnö idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0