Pengarna rinner

huvva, har shoppat från ikeas hemsida igår, och inte blev det billigt heller. Inte för att jag hade trott det heller men idag så var jag och Marcus på stan och där så shoppade vi bort nån tusenlapp till, men det var det värt för Marcus blev så himla fin i sina nya kläder. Själv så köpte jag nya smycken och ett par leggings som jag ska ha på mig på dopet nu på lördag. Ingen shopping till lilleman idag, hade tänkt köpa ett par jättefina och tuffa jeans på Cubus men dom hade inte i hans storlek.

Har varit och hämtat mitt paket från Tårtpinglan idag, det ska bli så himla spännande att göra tårtorna till dopet nu då man har lite roliga smaker  och färger att ha på tårtan. Tyvärr så får jag inte själv chans att smaka på dom nu då jag inte äter mjölkprodukter så för min del blir det en mjölkfritt, hoppas att det inte smakar alltför illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0