me&I

Igår så var det premiär för mig att fara på Me&I party, roligt var det så det var säkert inte sista gången! Köpte bara en tröja till Alexander för jag tyckte att storlekarna var så stora plus att det inte fanns det jag ville köpa. Nästa gång så hittar jag säkert mer som jag vill och kan köpa eftersom då har Alexander lite större storlekar.

Så då var det dags igen, som varje år nämligen att köpa alla dessa julklappar. Att köpa är roligt men att veta vad alla vill ha det är svårt. Har kommit på 3 julklappar som jag ska köpa så en bit på vägen är jag, dock så är jag långt bort på den!

Har för övrigt varit riktigt duktig idag, jag har tvättat 8 tvättmaskiner!!!!
Det kändes som en evighet att tvätta idag men jag får skylla mig själv då jag har sparat tvätt så länge. Ska försöka att tvätta lite oftare, synd att det ska vara så tråkigt att tvätta och inte nog med det sen så ska man sortera, vika och lägga in den i garderoben!

Ska ta och titta på idol nu, har inte sett det många gånger i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0